2013. május 15., szerda

A mi kis kertünk alakulása 1.

A mi kis tündér kertünk alapja.
 Mivel társasházban lakunk közösködünk a kerten. A gyakorlatban azonban senki nem használja rajtunk kívül :)
Itt találtam egy méltánytalanul elhagyatott kis részt ahová a kis patakból hányták oda a kiszedett hínárt. Szerintem ez igazi tündérkertnek való földdarab, így neki kezdtem és megtisztítottam a hínártól, az alatta nőtt gyomtól és fűtől. Aztán leszórtunk a gyerekekkel két zsák földet, némi homokkal vegyítve.

A képen már a köveket is elrendeztem és egy virág is beültetésre került, tehát megművelt a terület. Innen indultunk. Nagy terveim vannak. Játszótér, rönk házikó, kiskert, kapu. Ez mind persze a hozzánk látogató tündéreket szolgálja :)
Tartsatok velünk a kertünk megépítésében :)

Örülök, ha tudtam adni ötletet! Jól esik ha visszajelzel ha valami tetszett vagy ha vannak ötleteid! Szép napot kívánok: Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...